Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Το πρώτο μου βραβείο!!!!!!!!!!!



Αν και καινούρια στο χώρο του blog και έχοντας πολλές απορίες, απέκτησα πολύ γρήγορα το πρώτο μου βραβείο από τη Jenny και αυτό με έκανε πολύ χαρούμενη και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!!!!!!



7 πράγματα για μένα:

  1. Με λένε Νατάσα και είμαι από την Κρήτη ( αν και το ξέρετε ήδη αυτό)...
  2. Έχω βρει το άλλο μου μισό και είμαι πολύ ευτυχισμένη!!! Έχω λίγες φίλες και καλές που αξίζουν και πολλούς γνωστούς!!!
  3. Είμαι φιλόζωη και αγαπώ όλα τα σκυλιά του κόσμου αλλά πιο πολύ το δικό μου σκύλο μου και τις 4 γάτες μου!!!
  4. Λατρεύω να φτιάχνω κοσμήματα και τη μαγειρική ( το πρώτο το ανακάλυψα πρόσφατα)...
  5. Μου αρέσει το πρωί να πίνω τον καφέ μου ( φίλτρου φουντούκι πάντα) με χαλαρή κουβεντούλα η χαζεύοντας στον υπολογιστή...
  6. Λατρεύω τη θάλασσα ( με ηρεμεί και με ταξιδεύει)...
  7. Μισώ όλους αυτούς που ευθύνονται για την κατάντια της χώρας μας....




15 blogs που έχω ξεχωρίσει ( με τυχαία σειρά) :

3 σχόλια:

Marie είπε...

Νατάσα μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή να μου χαρίσεις αυτό το όμορφο βραβείο! Από ότι είδα έχουμε και πολλά κοινά! χα χα!! Φιλάκια! Καλή σου μέρα!

Νατάσα είπε...

Καλήμερα Μαρία μου, δε γινόταν να μη σου δώσω το βραβείο αυτό!!! Έχεις κάνει φοβερή δουλεία!!!!! Θα σε επισκέπτομαι συχνά!!!

Kid'sART by Angie είπε...

Γεια σου και παλι Νατασα!(παρεπιπτ'οντως στη φωτο εισαι εσυ?θεα,αγαπω το μαλλι σου και περιμενω πολλες ακομη στυλιστικες και οχι μονο συμβουλες!)Αργησα λιγο αλλα ηρθα κιε γω να σε ευχαριστησω πολυ που και το δικο μου blog ειναι μεσα σε οσα ξεχωρισες και να σε καλως ορισω στην παρειτσα!θα δεις οτι περναμε ομορφα!και επειδη εχω και μια ιδιαιτερη αδυναμια στην Κρητη θα τα λεμε σιγουρα!!!!!!!!!
σου στελνω πολλα φιλια απο Θεσσαλονικη!!!!